آرنو کالا سوپرمارکت آنلاین شمال کشور
place   ارسال رایگان در بندرانزلی
لوگوی شرکت آروین نوین

سوالات متداول

روند فعالیت و ارسال سفارشات

سفارشات بصورت 24 ساعته دریافت میگردد

ارسال سفارشات به چه صورت و از چه طریقی انجام می شود؟
 ساعت فعالیت توزیع از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ بعد از ظهر میباشد و سفارشاتی که بین این ساعت ها ثبت شده باشد تا ۲ ساعت بعد ثبت سفارش بدست مشتری خواهد رسید و سفارشهایی که خارج از ساعات اعلام شده ثبت شده باشد روز بعد در اولین فرصت توزیع میگردد

حداکثر زمان تحویل کالا چقدر است؟
اگر سفارش طی مدت 24 تحویل نشد، فرایند پیگیری آن به چه صورت می باشد؟

با ثبت "تحویل نگرفتم" در قسمت پیگیری سفارش ، اقدامات و هماهنگی های لازم از سوی واحد پشتیبانی صورت پذیرفته و اطلاع رسانی از طریق تماس و یا پیامک صورت می پذیرد.

هزینه‌ی ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

ارسال سفارشات برای خریدهای بالای 40 هزارتومان به صورت رایگان انجام می شود.
در صورتی که مبلغ سفارش زیر 40هزارتومان باشد، مبلغ ۵ الی ۸ هزارتومان هزینه ی ارسال بر روی سفارش محاسبه می‌گردد.

مناطق پوشش دهی

در حال حاضر فقط شهرستان بندر انزلی

ورود و عضویت

کد تایید برای من ارسال نشده است
شما می توانید از طریق گزینه‌ی تماس تلفنی و یا تماس با واحد پشتیبانی، شماره‌ی خود را فعال کنید.

برای خرید ازآرنوکالا، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله ، برای ثبت سفارش ابتدا می بایست در وب سایت ثبت نام نمایید .

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر ، ثبت سفارش تنها از طریق وب سایت آرنوکالا امکان پذیر می باشد .
بعد از ثبت آدرس خطای " متاسفانه این موقعیت خارج از سرویس دهی آرنوکالا می باشد " نمایش داده می شود.
در صورت مشاهده این پیام ، ثبت سفارش به علت عدم سرویس دهی آرنوکالا در محدوده تعیین شده ، امکان پذیر نمی باشد .

بازگشت کالا
آیا امکان بازگشت کالا وجود دارد؟


بله، خواهشمند است بلافاصله پس از دریافت سفارش محصولات را بررسی فرمایید و در صورت مشاهده هریک از موارد ذیل، جهت بررسی دقیق تر با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید:
مغایرت محصول دریافت شده
مبلغ مغایر با قیمت درج شده بر روی محصول ویا وب سایت
عدم ارسال بخشی از سفارش
اتمام تاریخ مصرف محصول
توجه فرمایید با توجه به دسته بندی محصولات، بازگشت سفارش به علت تغییر نظر پس از تحویل امکان پذیر نیست.
لازم به ذکر است با توجه به نوسان قیمت در بعضی از دسته بندی‌ها، رسید صادر شده می بایست مطابق با قیمت درج شده بر روی محصول باشد.
همچنین خواهشمند است در صورت مشاهده ی ایراد ظاهری در کالاهای ارسالی، از دریافت آن ها امتناع نمایید.

اگر از خرید خود بعد از دریافت کالا منصرف شوم میتوانم آن را برگردانم؟

توجه فرمایید با توجه به دسته بندی محصولات، بازگشت سفارش به علت تغییر نظر پس از تحویل امکان پذیر نیست.

در صورتی که کالای ارسال شده آسیب ظاهری دیده باشد امکان مرجوع نمودن آن را دارم ؟

لطفا هنگام تحویل سفارش توسط پیک فروشگاه ، اقلام سفارش خود را به دقت بررسی نمایید. تغییر یا لغو سفارش به دلیل ایرادهای ظاهری و قابل تشخیص در زمان تحویل کالا بعد از دریافت سفارش به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد.

در صورتی که مشکل کالا درهنگام تحویل قابل مشاهده نباشد ، امکان بازگشت کالا وجود دارد ؟

در شرایطی که ایراد کالا در هنگام تحویل قابل تشخیص نباشد، شما میتوانید پس از دریافت سفارش از طریق تماس با واحد پشتیبانی جهت بررسی مشکل در ارتباط باشید و با توجه به مشکل کالا ، بازگشت امکان پذیر می باشد .

روش های پرداخت کالا
سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟


در صورت کسر وجه ، مبلغ طی 72 ساعت کاری ازسمت بانک به حساب شما واریز می گردد . چنانچه بازگشت وجه طی مدت زمان اعلام شده صورت نپذیرفت، جهت پیگیری با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید .

از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

از ۳ روش قادر به پرداخت هستید که عبارتند از:
پرداخت نقدی در محل
پرداخت اینترنتی از طریق در گاه پرداخت اینترنتی بانکها
پرداخت با کارت بانکی از طریق دستگاه کارتخوان (POS)‌ در محل تحویل

کد تحویلی که از طریق پیامک ارسال شده به چه منظور است ؟

چنانچه پرداخت سفارش شما به صورت آنلاین صورت بپذیرد، یک کد چهار رقمی با عنوان کد تحویل برای شما ارسال می گردد که در هنگام تحویل سفارش میبایست به پیک فروشگاه اعلام شود.

کد تخفیف
چطور میتوانم از آرنوکالا کد‌تخفیف دریافت کنم؟


 کدهای تخفیف از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌گردد.

چطور میتوانم از کد‌تخفیف استفاده کنم؟

در هنگام ثبت سفارش پس از تعیین آدرس و انتخاب کالاها با ورود به سبد خرید ، کادر مربوط به کد‌تخفیف را علامت زده و متن کد را در قسمت مشخص شده وارد نمایید و با کلیک بر روی گزینه اعمال کد ، مبلغ تخفیف بر روی سبد خرید شما لحاظ می گردد .

در صورت لغو سفارش، امکان استفاده مجدد ازکد تخفیف وجود دارد ؟

در صورت لغو سفارش کد تخفیف به صورت خودکار مجددا فعال می گردد .

شرایط لغو شدن سفارش
آیا امکان عدم موجودی کالا بعد از ثبت سفارش وجود دارد؟

 
در‌برخی موارد با توجه به تاخیر در بروز‌رسانی سایت، بعضی از اقلام با عدم موجودی مواجه می گردند.به همین سبب فروشگاه جهت هماهنگی و جایگزینی کالا با مشتری تماس حاصل نموده و در صورت تایید و رضایت مشتری جایگزینی کالا صورت می پذیرد

در صورت لغو سفارشی که پرداخت آن آنلاین بوده است، عودت وجه به چه صورت خواهد بود؟

مبلغ پرداختی به اعتبار حساب کاربری شما مرجوع می گردد . در صورت تمایل جهت واریز وجه به حساب بانکی جهت اعلام شماره حساب با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.

چطورمیتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

جهت لغو سفارش با واحد پشتیبانی به شماره 44524430-013 در ارتباط باشید.
ارتباط با آرنوکالا

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

طی ۲۴ ساعت شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد .
چنانچه ثبت سفارش طی ساعات اعلام شده در بالا باشد ، ارسال سفارش در بازه زمانی مشخص شده صورت می پذیرد . در غیر این صورت ارسال سفارش ها به به 24 ساعت بعد موکول میگردد

چطور می توانم با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنم؟


تماس تلفنی با شماره :44524430-013
یا ازطریق قسمت ارتباط با ما در سایت - پیام


ساعات فعالیت پشتیبانی به چه صورت می باشد ؟

پشتیبانی آرنوکالا در ساعات 8 الی 17 هر روز هفته به غیر از روزهای جمعه آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد .

 
ارتباط با پشتیبانی آرنوکالا همه روزه از ساعت ۸:۰۰ الی 1۴